niedziela, 28 kwietnia 2013

Ciasteczka Z Kleiku Ryżowego


Już kilka razy natknęłam się na ten przepis, więc z myślą, 
że ciasteczka z kleikiem zaskoczą mnie nie tylko smakiem, 
ale i odmienną teksturą w porównaniu do tych na mące, zabrałam się do pracy. 
I rzeczywiście efekt był zaskakujący, jednak szczerze muszę przyznać, 
że zaskoczenie było raczej negatywne. 
Być może trafiłam na zły przepis (robiłam dokładnie jak było napisane).
Oceńcie sami, czy ten przepis jest dla Was. 
Ja raczej do niego nie wrócę - nie trafia niestety w moje gusta smakowe.
Może Wam posmakują, więc smacznego! :)


Składniki:

  • opakowanie kleiku ryżowego
  • 1 jajko
  • 15 dag margaryny
  • aromat śmietankowy
  • 1⁄2 szklanki cukru

 

Połączyć margarynę z cukrem, następnie dodać jajko, aromat i kleik.
Zagnieść ciasto. Odrywać kawałki ciasta, formować kulki wielkości orzecha włoskiego i spłaszczać. Układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Piec ok. 15­ - 20 minut  w 180 stopniach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz