niedziela, 6 kwietnia 2014

Wafle Z Kajmakiem I Mlekiem W Proszku



Oj dawno mnie tu nie było... Za nieuniknioną przerwę przepraszam 
i już zaraz zakasam rękawy do pieczenia 
(w końcu święta zbliżają się pełną parą:)
Dziś proponuję coś szybkiego, prostego i niesamowicie pysznego
- czyli smakołyki, które lubię najbardziej, a mianowicie wafle przekładane.
Co w nich lubię to to, że można wykazać się inwencją w przygotowywaniu mas do nich. 
Tym razem zrobiłam je z kajmakiem i mlekiem w proszku. 
Ja miałam akurat na zbyciu kajmak kakaowy, ale każdy inny będzie dobry. 
Smacznego! :)

Składniki:


  • 1 opakowanie wafli
  • 2/3 puszki masy kajmakowej (ja miałam kakaową)
  • 15 dag margaryny
  • 1⁄4 szklanki cukru
  • 1⁄2 szklanki mleka
  • 2 szklanki mleka w proszku


Kajmak, margarynę, cukier i mleko podgrzewać na średnim ogniu do uzyskania jednolitej konsystencji. Zagotować, zdjąć z ognia i odstawić do ostudzenia.

Potem dodać przesiane mleko w proszku i dokładnie wymieszać.
Tak powstałą masą przekładać wafle.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz