sobota, 14 września 2013

Wafle Z Masą Z Mleka W Proszku


 Podobne wafle jadłam na weselu i nie spoczęłam 
dopóki nie dowiedziałam się, jak się je przygotowuje. 
Przepis okazał się banalnie prosty i podobny do przepisu, 
który jakiś czas temu zamieściłam na blogu. 
Różnica polega na dodaniu aromatu oraz mniejszej ilości kakao. 
Ale uwierzcie mi - smak jest rewelacyjny. Smacznego!


Składniki:


  • 5 wafli kwadratowych
  • 3⁄4 szklanki mleka
  • 1⁄2 szklanki cukru
  • 1 margaryna
  • 1 łyżeczka kakao
  • aromat waniliowy
  • ok. 250­ g mleka w proszku

 

Wszystkie składniki oprócz mleka w proszku umieścić w garnuszku i podgrzewać na średnim ogniu. Gotować przez parę minut. Ostudzić i przesiać mleko w proszku, dokładnie wymieszać, by nie było grudek.
Przełożyć wafle tężejącą masą. Przykryć deseczką i wstawić do lodówki na pare godzin.

Pokroić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz